Статьи

Інтернет-конкурс від HeadHunter Україна – гейміфікація в дії

Інтернет-конкурс від HeadHunter Україна – гейміфікація в дії

З масовим підбором персоналу час від часу стикаються HR-и крупних та середніх компаній з різних сфер бізнесу: телеком, банківський сектор, рітейл, фарміндустрія, сільскогосподарська галузь, FMCG та інші.

Що робити, коли в компанії:

  • масовий набір персоналу
  • сезонний набір працівників
  • потреба швидко залучити велику кількість кандидатів для нового офісу або контакт-центру
  • потрібні студенти на стажування
  • є труднощі з підбором персоналу з цільової аудиторії
  • висока конкуренція на ринку за цільову аудиторію

Щось з перерахованого притаманне вашій компанії? А може й не один пункт.

Аби полегшити виконання цих завдань, HeadHunter Україна пропонує унікальну послугу – Інтернет-конкурс.

Що таке Інтернет-конкурс?

Інтернет-конкурс – це швидка та ефективна модель найму персоналу з елементами відбору та гейміфікації.

HeadHunter Україна подбає про те, щоб ви мали базу кандидатів, які відповідають вашим вимогам – певним критеріям. Вам залишається тільки запросити їх на співбесіду. Ви отримуєте релевантних кандидатів, при цьому не займаєтеся розміщенням вакансій, пошуком резюме по базі тощо.

За потреби може відбуватися одночасне просування HR-бренда та/або маркетингового бренда компанії.

Як ми це робимо?

За допомогою закодованого опитувальника, потужної рекламної підтримки та доступу до цільової аудиторії.

Що саме отримає ваша компанія?

Інтернет-конкурс від HeadHunter Україна – гейміфікація в дії

Як відбувається процес Інтернет-конкурсу?

Інтернет-конкурс передбачає простий алгоритм співпраці HeadHunter Україна з компанією замовником. Запуск проекту триває від 10 днів до місяця. Це залежить від кількості опцій та рекламних інструментів, що обирає компанія.

Достартові роботи:

  • Виявлення поточних потреб компанії у підборі персоналу та побудови HR-бренда;
  • Визначення цільової аудиторії кандидатів, критеріїв відбору;
  • Формування та кодування опитування відповідно до цілей та задач компанії;
  • Розробка рекламних інструментів: створення промосторінки компанії на сайті hh.ua, підготовка банерної реклами, розсилок та постів у соц.мережах.

Сам проект триває 2 місяці. Протягом цього періоду HeadHunter Україна організовує та проводить широку рекламну кампанію, залучаючи цільову аудиторію до опитування. У цей період компанія-роботодавець щотижня (або частіше, за домовленістю) отримує контакти кандидатів, що підійшли за критеріями, та вже може запрошувати їх на співбесіду.

Приклади? Є

З моменту впровадження цієї послуги, HeadHunter Україна реалізував декілька цікавих кейсів для компаній різних сфер діяльності. Інфографіка демонструє кейс, який було реалізовано навесні 2017 року для одного з провідних банків України. Наразі HeadHunter Україна реалізовує вже третій «Інтернет-конкурс» для цього роботодавця.

Інтернет-конкурс від HeadHunter Україна – гейміфікація в дії

Ще один реалізований проект для компанії зі сфери телекомунікації – скорочена версія Інтернет-конкурсу, яка не передбачала широкої рекламної підтримки.

Інтернет-конкурс від HeadHunter Україна – гейміфікація в дії

Ми з радістю поділимося набутим досвідом та реалізуємо «Інтернет-конкурс» для вирішення ваших задач підбору персоналу.

Тож пишіть директору департаменту продажів HeadHunter Україна – Асі Воробйовій, або телефонуйте їй +38 093 542 55 13

НАПИСАТИ АСІ ВОРОБЙОВІЙ
Вакансии дня

Комментарии